Prima Protein er på jakt etter kontor og økonomimedarbeider.

Vi ser i første omgang for oss en 60-80% stilling, men med mulighet for utvidelse.

Arbeidsoppgaver vil i hovedsak være:

  • Enklere fakturaarbeid og håndteringa av innkommende og utgående faktura.
  • Kontering og attestering av innkommende faktura.
  • Ordreregistrering og oppfølging av kunder og leverandører.
  • Diverse innkjøp til avdelinger; heriblant kontorrekvisita, forbruksartikler, arbeidstøy, mat ol.
  • Assistere med oppgaver innenfor HR: oppfølging og registrering av fravær og ferie.
  • Arbeid knyttet til lønn og oppfølging av personalarbeid.
  • Diverse forefallende administrativt og arkivering.
  • Arbeid knyttet til utarbeiding og vedlikehold av prosedyrer.
  • Føring og kontroll av lagermengder.
  • Enkelt lab arbeid og forsendelse av prøver.
  • Andre arbeidsoppgaver kan legges til etter hvert.

Ønskede kvalifikasjoner

  • God tall og økonomiforståelse
  • Gode norsk og engelskkunnskaper
  • Gode It – kunnskaper
  • Litt teknisk innsikt kan være en fordel

Personlige egenskaper

  • Evner å jobbe strukturert, effektivt og selvstendig
  • Pålitelig, ryddig og nøyaktig
  • Initiativrik og samarbeidsvillig

Vi tilbyr

  • Spennende og variert jobb med ulike oppgaver og mulighet for påvirkning
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Søknad sendes til post@primaprotein.no innen 15. september 2020.

Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Daglig leder Fredrik Andersen på tlf 909 58 170.