Vi ser i første omgang for oss en 60-80% stilling, men med mulighet for utvidelse.
Arbeidsoppgaver vil i hovedsak være:
- Enklere fakturaarbeid og håndteringa av innkommende og utgående faktura.
- Kontering og attestering av innkommende faktura.
- Ordreregistrering og oppfølging av kunder og leverandører.
- Diverse innkjøp til avdelinger; heriblant kontorrekvisita, forbruksartikler, arbeidstøy, mat ol.
- Assistere med oppgaver innenfor HR: oppfølging og registrering av fravær og ferie.
- Arbeid knyttet til lønn og oppfølging av personalarbeid.
- Diverse forefallende administrativt og arkivering.
- Arbeid knyttet til utarbeiding og vedlikehold av prosedyrer.
- Føring og kontroll av lagermengder.
- Enkelt lab arbeid og forsendelse av prøver.
- Andre arbeidsoppgaver kan legges til etter hvert.
Ønskede kvalifikasjoner
- God tall og økonomiforståelse
- Gode norsk og engelskkunnskaper
- Gode It – kunnskaper
- Litt teknisk innsikt kan være en fordel
Personlige egenskaper
- Evner å jobbe strukturert, effektivt og selvstendig
- Pålitelig, ryddig og nøyaktig
- Initiativrik og samarbeidsvillig
Vi tilbyr
- Spennende og variert jobb med ulike oppgaver og mulighet for påvirkning
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Søknad sendes til post@primaprotein.no innen 15. september 2020.
Har du spørsmål eller ønsker du å vite mer om stillingen? Ta gjerne kontakt med Daglig leder Fredrik Andersen på tlf 909 58 170.